fbpx

WITAJ NA STRONIE NORDIC WALKING WARSZAWA

Szukasz kursu Techniki marszu z kijami Nordic Walking? Dobrze trafiłeś! Z przyjemnością wprowadzę Cię w świat ćwiczeń, by przejść do marszu pełnego korzyści!
Odchudzanie i zdrowy kręgosłup w pakiecie.

Niżej przeczytasz, kim jestem i co mogę Ci zaoferować!

treningi nordic walking warszawa

Dlaczego Nordic Walking?

Marsze z kijami Nordic Walking są świetną opcją dla osób, które nie mogą biegać lub nie lubią ćwiczyć. Naturalny, łatwy do przyswojenia, a techniczny marsz uruchamia prawie tak dużo mięśni, jak bieganie. W szybki i prosty sposób znajdziesz sport dla siebie.

Odchudzanie z Nordic Walking

Marsze z kijami Nordic Walking są doskonałą formą sportu dla osób z kiepską wydolnością organizmu. Regularne treningi z techniką Nordic Walking sukcesywnie niwelują tkankę tłuszczową, wzmacniając całe ciało. Gubisz kilogramy, paląc niechciany tłuszcz w prosty i przyjemny sposób! Mocne plecy gratis! Nordic Walking jest idealnym sposobem na odchudzanie, ale też budowanie formy. Ćwiczenia z kijami 3 razy w tygodniu podnoszą sprawność naszego ciała. Ponadto kijki idealnie wspierają leczenie chorób przewlekłych – zmory dzisiejszych czasów – depresji, hashimoto, innych chorób immunologicznych.

Kim jestem?

Cześć! Nazywam się Maria i jestem Instruktorem Nordic. od 2013 roku, uczę techniki chodzenia z kijami Nordic Walking. Osobiście zmagam się ze zwyrodnieniem kręgosłupa, a Nordic Walking pomógł mi stanąć na nogi. Dzisiaj pomagam innym w ich trudnej sytuacji zdrowotnej, poprzez specyfikę Nordic’a i jego genialne zastosowanie. Cieszę się, że jesteś na mojej stronie, może pomogę i Tobie! Zapraszam Cię na mój kurs chodzenia z kijami Nordic Walking od podstaw.

Bolą Cię plecy?

Regularne i techniczne marsze z kijami odciążają nogi oraz dolny odcinek kręgosłupa. Treningi wzmacniają gorset mięśni głębokich dookoła grzbietu, dzięki czemu budujesz solidny fundament dla swoich pleców. Jednym z największych atutów chodzenia z kijami, jest ich oddziaływanie na mięśnie dna miednicy. Panie mogą się cieszyć piękną pupą i silnymi mięśniami Kegla.

UMÓW SIĘ NA KURS CHODZENIA Z KIJAMI NORDIC WALKING!

Nie masz motywacji? Chciałbyś trenować, ale nie wiesz jak? Zapisz się na kurs chodzenia z kijami Nordic Walking od podstaw, który zrealizujesz w Warszawie, Legionowie i okolicy.
Na kursie poznasz technikę, ćwiczenia oraz dowiesz się wielu informacji. Zajrzyj w plan szkolenia poniżej! Kliknij obrazek i dowiesz się, co Cię czeka!

ŁAP SOCIALE

Dołącz do społeczności Nordic Walking i bądź na bieżąco!

Tak mówią o technicznych marszach z kijami

Nie sądziłem, że to takie skomplikowane. Wow, ale mnie bolą nogi. Czuję, jak popracowały mi ręce. Moje plecy się rozluźniły. Mam świetny nastrój, pozytywnie się zmęczyłam. Maria, zgubiłam 25kg w 4 miesiące! Poznałam świetnych ludzi! Idę w las, zakładam słuchawki i mam swój świat. Mój mózg odpoczywa.

Nordic walking leczy ciało i duszę

Szybkie życie, praca za biurkiem, dużo stresu, brak aktywności fizycznej i czasu na sport. Połącz marsze z drogą do pracy, zabierz kije na spacer z dzieckiem lub psem!

Marsze z kijami to ćwiczenia wzmacniające i nauka rozciągania. Dzięki regularnym treningom poczujesz swoje mięśnie i ciało

Nadwaga, ciąża czy inne schorzenia są wyzwaniem dla naszego kręgosłupa. Nordic Walking wzmacnia plecy niwelując bóle kręgosłupa

Regularne treningi z kijami Nordic Walking pozwolą Ci zachować optymalną kondycję i zdrowie narządu ruchu. Nie czekaj! Łap za kije, zanim ból złapie Ciebie!

POSTAW NA SILNE I ZDROWE PLECY

Chodząc z kijami, poznasz nowe, ciekawe miejsca. Na mojej stronie znajdziesz oznaczone szlaki, ścieżki treningowe

Ćwiczenia i marsz pod okiem Instruktora gwarantują pełne wykorzystanie możliwości, jakie dają kijki Nordic Walking

Na treningach nauczę Cię, jak wykorzystać potencjał kijków Nordic Walking oraz okolicznego terenu, by trening był jeszcze bardziej wydajny

Społeczność kijkomaniaków rośnie! Na pewno znajdziesz osoby do wspólnego marszu. Możesz je poznać, ogłaszając się na mojej grupie. Nie może Cię także zabraknąć na naszych spotkaniach grupowych!

DLA KOGO JEST NORDIC WALKING?

Nie ma takiej grupy osób, która nie skorzystałaby z treningów kijkowych. Nordic Walking jest dla kobiet w ciąży, seniorów, pasjonatów wycieczek pieszych, sportowców, a przede wszystkim dla osób w rekonwalescencji.

Odchudzanie i sport

Techniczne marsze Nordic Walking pomagają uzyskać szczupłą sylwetkę oraz sprawność. Jeśli uprawiasz już jakiś sport, skutecznie wzbogacisz swoje treningi uzupełniając je o dodatkowe ćwiczenia z kijami

Urazy, rekonwalescencja

Nordic Walking jest idealnym rozwiązaniem dla osób cierpiących na różne dolegliwości kręgosłupa, kończyn, a także ludzi po urazach. Marsze wspierają depresję i choroby immunologiczne

Jesteś w ciąży?

Treningi z kijami od pierwszych dni ciąży pomogą utrzymać w prawidłowym stanie mięśnie dna miednicy. Silna Ty - łatwiejszy poród - szybszy połóg i powrót do formy. Nie przestawaj po porodzie, możesz ćwiczysz z maluszkiem w chuście!

Zdrowie i ruch dla Seniora!

Serial Pierwsza Miłość poczeka! Twoje zdrowie niekoniecznie. Zadbaj o siebie w jesieni życia, wzmocnij odporność i zdrowie organizmu. Regularne marsze z kijami podrasują Twoje samopoczucie

Postaw Na Siebie na pełną moc możliwości!

Umów się na kurs chodzenia z kijami Nordic Walking

100% radości

Bądźmy w kontakcie

nordic walking warszawa spotkania nauka chodzenia z kijami treningi nw

TRENINGI NORDIC WALKING WARSZAWA

+48 790 333 794

KONTAKT@NORDICWALKING-WARSZAWA.PL

Socials

Jeśli masz dodatkowe pytania, pozostaję do dyspozycji

DBAJ O BEZPIECZEŃSTWO!

Dobre buty

Odpowiednie buty do Nordic Walking to Twoje bezpieczeństwo. Stabilność, którą zapewnić może jedynie obuwie z terenową podeszwą

picie

Nie myśl, że woda się nie przyda. Na trening obowiązkowo zabierz ze sobą butelkę wody mineralnej, ponieważ będziesz się pocił i musisz uzupełniać płyny.

PRZEKĄSKA

Wbrew pozorom spalone kalorie mogą spowodować osłabienie. Drobna przekąska będzie idealna po treningu, byś spokojnie wróciła do domu.

NAŁADOWANY TELEFON

Zabierz ze sobą w pełni naładowany telefon, byś w razie zagubienia się na szlaku mógł odnaleźć drogę lub wezwać pomoc!

Nordic Walking Warszawa – jak chodzić poprawnie? Zobacz kurs prowadzony przez instruktora

Techniki Nordic Walking uczę od 2013 roku. Nazywam się Maria Tańska i wierzę, że chodzenie z kijkami i rekreacja ruchowa tego typu może nie tylko pomóc odzyskać zdrowie, ale także usprawnić ciało. Chodzenie z kijami rozwija motorykę, układ ruchu, a także pomaga skutecznie się odchudzać.

Specjalnie dla moich klientów przygotowałam kurs online, spotkania stacjonarne 1:1 z zaawansowanym planem treningowym, gdzie uczę nie tylko samej techniki, ale też jak wykorzystać marsze z kijami w późniejszym etapie.

Kurs Nordic Walking od podstaw – przeczytaj, jak wygląda prawidłowy i ciekawy trening

Nordic Walking w Polsce nabiera rozpędu. Nic więc dziwnego, że stale rośnie ilość osób zainteresowanych tą dyscypliną. Marsze z kijkami są przebadane i wiadomo, że sprzyjają przy schorzeniach, a także wzmacniają mięśnie głębokie. Istnieje szereg profitów, jakie płyną z marszu nordic, które opisuję na swoim blogu.

Szkolenia, które przygotowałam jako wieloletni instruktor Nordic Walking, oparte są na doświadczeniu i wiedzy, które zdobywałam przez ostatnie lata pracy z kursantami. Nigdzie w Polsce nie znajdziesz takich zajęć nordic.

Piszę o tym, ponieważ większość osób uważa, że wystarczy spotkać się raz, by chodzić poprawnie ze stylem nordic walkingu. Nic bardziej mylnego i potwierdzają to kursanci na moich szkoleniach.

Nauka marszu z kijami Nordic – jak zacząć?

Jeśli chcesz spróbować, a nigdy wcześniej nie chodziłaś, to wystarczy zadzwonić do mnie lub napisać maila, by umówić się na konkretny termin spotkania.

Prowadzę zajęcia na Bemowie, Bielanach, na Białołęce, w Legionowie, na Woli i na Bródnie. Podczas zajęć, a także po ich zakończeniu otrzymasz ode mnie materiały szkoleniowe oraz filmy video, a po ukończeniu kursu dostaniesz piękny certyfikat, aby przypominał Ci determinację oraz chęć działania.

Bo na moje szkolenia przychodzą osoby, która chcą coś zmienić. Chcą lepiej się poczuć, pragną zrzucić wagę, chcą się odchudzać. Z marszu nordic walking korzystają także osoby z problemami w obrębie kręgosłupa. Kijki wtedy traktujemy, jako element rekonwalescencji.

A Ty? Jakie masz potrzeby?

Pierwsze spotkanie na szkoleniu Nordic – szeroki wachlarz ćwiczeń

Po wykupieniu kursu na stronie potwierdzamy termin i widzimy się we wcześniej ustalonym miejscu. Kurs podzielony jest na 5 części i trwa około miesiąca.

1 blok składa się z podstaw. Omawiamy Nordic Walking, styl chodzenia i sprawdzamy, jakie możliwości ma Twoje ciało. Trochę je pobodźcujemy i rozruszamy.

2 blok, to odpalenie ramion i poprawne ułożenie dłoni. Wszystko po to, aby uruchomić górną część pleców. Inaczej mięśnie nie będą pracowały.

3 blok to praca nóg. Uczymy się odpowiedniego wykroku i rozluźniamy mięśnie w obrębie miednicy.

4 blok zajęć Nordic Walking, to utrwalenie wykonanego wcześniej materiału i nauka Ciebie, abyś wyłapywała swoje błędy.

5 blok konsultacja – zobaczymy, jak Ci poszło i w razie potrzeby zalecę jeszcze ćwiczenia.

Czy to wszystko? Nie. Ponieważ oferuję dłuższą relację i wspólne spotkania na terenie Warszawy. Jeśli tylko będziesz chciała.

Szkolenie od podstaw Nordic Walking online – prawidłowa technika działa!

Nie każdy ma czas i możliwości na spotkania stacjonarne. Z myślą o takich osobach stworzyłam kurs online Nordic Walking, który na podstawie mojego stacjonarnego szkolenia, pomoże Ci nauczyć się techniki marszu szybko, krok po kroku.

Szkolenie online wykonasz wtedy, kiedy chcesz. Składa się z filmów, instrukcji, a także planów treningowych na każdy dzień szkolenia. Cały czas możesz się ze mną kontaktować, a nawet przesłać film do konsultacji.

Wszystkie szkolenia możesz wykupić w zakładce Kursy i Szkolenia Nordic Walking w Warszawie.

Konsultacja Nordic Walking – skupiamy się na praktycznym podejściu

Jeśli chodzisz Nordic Walking od jakiegoś czasu, ale masz wrażenie, że marsz nie przynosi Ci spodziewanych efektów, to być może nie robisz tego poprawnie.

Marsz Nordic powinien męczyć, a także rozwijać. Jeśli odpalisz ciało i mięśnie, to doskonale czujesz je po każdym treningu. W przypadku kiedy nie odczuwasz potreningowego zmęczenia, to może być dowód na to, że nie pracujesz.

Jak to zmienić? Jeśli uważasz, że nie musisz korzystać z kursu Nordic Walking od podstaw, ale chciałabyś sprawdzić poziom swojego zaawansowania w technice, to możesz umówić się ze mną na konsultację techniczną w terenie.

Konsultacja polega na ocenie Twojego stylu, pokazaniu Ci, co można zrobić lepiej. Podczas spotkania nagramy filmy oraz otrzymasz ode mnie wszelkie wskazówki dotyczące techniki. Jeśli będzie taka potrzeba, zalecę Ci ćwiczenia, przesyłając dodatkowe materiały na wykonanie poszczególnych sekwencji.

Nie mas czasu nawet na konsultację? Skorzystaj z mojej pomocy online

Specjalnie dla osób mocno zapracowanych i takich, które nie mieszkają w obrębie Warszawy, przygotowałam możliwość konsultacji technicznej Nordic Walking online.

Konsultacja online polega na tym samym, co konsultacja w terenie, będziesz musiała skorzystać z pomocy drugiej osoby, aby nagrał Cię w marszu. Możesz mi przesłać film, a jeśli będę miała dodatkowe pytania, to poproszę o udostępnienie streamu online.

O wszystkim możemy porozmawiać, ale wcześniej po prostu zadzwoń do mnie.

Profity z marszu Nordic Walking

Dlaczego warto chodzić poprawnie z techniką? Ponieważ taki marsz to nie tylko świetna zabawa dostępna dla każdego od razu i bez specjalistycznego sprzętu.

Nordic Walking jest wydajnym wydolnościowo sportem, który jeśli poznasz technikę, pozwoli Ci na rozbudowę masy mięśniowej, wzmocnienie pleców, ujędrnienie pośladków, ociążenie kręgosłupa i kolan. Zniweluje bóle ramion i pleców, a także dolegliwości bólowe karku. Przy okazji marszu wzmocnisz także mięśnie stopy, bo intensywny marsz w terenie pobudza mocno tę strefę mięśniową.

Poznasz nowych, fajnych i pozytywnie zakręconych ludzi, a także będziesz na świeżym powietrzy częściej, niż do tej pory. Nordic Walking uprawiany w lesie lub w innym terenie, doskonale dotlenia organizm, poprzez co wzmacnia wydolność krążeniowo-oddechową. Chodzisz i robisz formę. Wzmacniasz odporność i psychikę, bo pobyt w naturze jest dla człowieka bardzo korzystny.