fbpx

NORDIC WALKING WARSZAWA

Nauka chodzenia z kijami Nordic Walking od podstaw. Treningi indywidualne Nordic Walking. Treningi grupowe. Ciesz się zdrowiem! Ciesz się życiem! Chodzenie z kijami to moc przygód i fascynujące krajobrazy!

Co zabrać na trening

Wydawałoby się, że trening z kijami to krótki spacer, po którym wrócimy do domu i zapomnimy, że się ruszaliśmy. Nic bardziej mylnego. Zobacz, co warto zabrać ze sobą na trening zwłaszcza, jeśli dopiero zaczynasz!

CO ZYSKASZ Z NW?

Jeśli spróbujesz raz, na więcej nie trzeba Cię będzie namawiać. Nordic Walking to nie tylko super zabawa ale i poznawanie nowych ludzi!

Jak zacząć

Swoją przygodę z Nordic Walking najlepiej rozpocząć od nauczenia się poprawnej techniki chodzenia z kijami wraz z Instruktorem.

Dobór kijków

Jeśli masz kłopot z wyborem kijków, bądź nie wiesz jakiej długości kije będą idealne dla Ciebie, chętnie pomogę. Napisz do mnie, odpowiem na wszystkie pytania

NIE NARZEKAJ, ŻE PRZYBYWA CI CENTYMETRÓW! zAMIAST SZUKAĆ WYMÓWEK RUSZAJ NA KIJE!

Marsze z kijami Nordic Walking są doskonała formą sportu dla osób z kiepską wydolnością organizmu. Regularne treningi Nordic Walking sukcesywnie niwelują tkankę tłuszczową wzmacniając całe ciało. Gubisz kilogramy paląc niechciany tłuszcz w prosty i przyjemny sposób!

łap social media!

Dołącz do społeczności Nordic Walking i bądź na bieżąco!

Najnowsze info, regularna garść wiedzy i ciekawych informacji. Zdjęcia z treningów i zaproszenia na wyprawy! Szybki kontakt, a także współpraca w sprawie produktów.
Nie zapomnij odwiedzić BLOGA na którym znajdziesz testy i inne ciekawostki.

WYPRAWY Z NORDIC WALKING

Wspaniałe miejsca w Polsce, które warto zobaczyć i zwiedzić. Szlaki idealne na marsze z kijami Nordic Walking

Wyprawy do Norwegii, Szwecji lub na południe Europy. Gruzja, Rumunia, Ukraina i Słowacja, cieszą oko niesamowitym krajobrazem.

Nadwaga, ciąża czy inne schorzenia są wyzwaniem dla naszego kręgosłupa. Nordic Walking wzmacnia plecy niwelując bóle kręgosłupa

Regularne treningi z kijami Nordic Walking pozwolą Ci zachować optymalną kondycję i zdrowie narządu ruchu. Nie czekaj! Łap za kije zanim ból złapie Ciebie!

POSTAW NA SILNE I ZDROWE PLECY

Marsze z kijami to ćwiczenia wzmacniające i nauka rozciągania. Dzięki regularnym treningom poczujesz swoje mięśnie i ciało

Na treningach nauczę Cię, jak wykorzystać potencjał kijków Nordic Walking oraz okolicznego terenu, by trening był jeszcze bardziej wydajny

Chodząc z kijami poznasz nowe, ciekawe miejsca. Na mojej stronie znajdziesz oznaczone szlaki, ścieżki treningowe

Ćwiczenia i marsz pod okiem Instruktora gwarantuje pełne wykorzystanie możliwości, jakie dają nam kijki Nordic Walking

DLA KOGO JEST NORDIC WALKING?

Nie ma takiej grupy osób, która nie skorzystałaby z treningów kijkowych. Nordic Walking jest dla kobiet w ciąży, seniorów, pasjonatów wycieczek pieszych, sportowców, a przede wszystkim dla osób w rekonwalescencji.

Jesteś w ciąży?

Treningi z kijami od pierwszych dni ciąży pomogą utrzymać w prawidłowym stanie mięśnie miednicy oraz Kegla. Silna Ty - łatwiejszy poród - szybszy połóg i powrót do formy

Zdrowie i ruch dla Seniora!

Serial Pierwsza Miłość poczeka! Twoje zdrowie niekoniecznie. Zadbaj o siebie w jesieni życia, wzmocnij odporność i zdrowie organizmu

Urazy, rekonwalescencja

Nordic Walking jest idealnym rozwiązaniem dla osób cierpiących na różne dolegliwości kręgosłupa, kończyn, a także ludzi po urazach

Odchudzanie i sport

Technika Nordic Walking pozwala zachować szczupłą sylwetkę, jest doskonałym uzupełnieniem codziennych treningów sportowych dla każdego

100%

Postaw Na Siebie

na pełną moc możliwości!

W RAZIE PYTAŃ PISZ I DZWOŃ

nordic walking warszawa spotkania nauka chodzenia z kijami treningi nw

Treningi Nordic Walking Warszawa

+48 790 333 794

kontakt@nordicwalking-warszawa.pl

JEŚLI Z JAKIEGOŚ POWODU SIĘ WAHASZ CZY ZACZĄĆ, PO PROSTU NAPISZ DO MNIE NA FEJSIE. ROZWIEJĘ TWOJE WĄTPLIWOŚCI

OBOWIĄZKOWE NA TRENINGU!

BUTY TREKKINGOWE

Odpowiednie buty do Nordic Walking to Twoje bezpieczeństwo. Stabilność, którą zapewnić może jedynie obuwie trekkingowe.

WODA MINERALNA

Nie myśl, że woda się nie przyda. Na trening obowiązkowo zabierz ze sobą butelkę wody mineralnej, ponieważ będziesz się pocił i musisz uzupełniać płyny.

BATONIK PRZEKĄSKA

Wbrew pozorom spalone kalorie mogą spowodować osłabienie. Drobna przekąska będzie idealna po treningu, byś spokojnie wrócił do domu.

NAŁADOWANY TELEFON

Zabierz ze sobą w pełni naładowany telefon, byś w razie zagubienia się na szlaku mógł odnaleźć drogę lub skontaktować wezwać pomoc!