fbpx

WITAJ NA STRONIE NORDIC WALKING WARSZAWA

Szukasz skutecznego kursu Techniki marszu z kijami Nordic Walking? Dobrze trafiłeś! Z przyjemnością wprowadzę Cię w świat ćwiczeń, by przejść do marszu pełnego korzyści!
Odchudzanie i zdrowy kręgosłup w pakiecie.

Niżej przeczytasz, kim jestem i co mogę Ci zaoferować!

treningi z kijami nordic walking warszawa legionowo

Dlaczego Nordic Walking?

Marsze z kijami Nordic Walking są świetną opcją dla osób, które nie mogą biegać lub nie lubią ćwiczyć. Naturalny, łatwy do przyswojenia, a techniczny marsz uruchamia prawie tak dużo mięśni, jak bieganie. W szybki i prosty sposób znajdziesz sport dla siebie.

Odchudzanie z Nordic Walking

Marsze z kijami Nordic Walking są doskonałą formą sportu dla osób z kiepską wydolnością organizmu. Regularne treningi z techniką Nordic Walking sukcesywnie niwelują tkankę tłuszczową, wzmacniając całe ciało. Gubisz kilogramy, paląc niechciany tłuszcz w prosty i przyjemny sposób! Mocne plecy gratis! Nordic Walking jest idealnym sposobem na odchudzanie, ale też budowanie formy. Ćwiczenia z kijami 3 razy w tygodniu podnoszą sprawność naszego ciała. Ponadto kijki idealnie wspierają leczenie chorób przewlekłych – zmory dzisiejszych czasów – depresji, hashimoto, innych chorób immunologicznych.

Kim jestem?

Cześć! Jestem Maria i trenuję z ludźmi technikę Nordic Walking. Od lat zmagam się ze zwyrodnieniem kręgosłupa, a Nordic Walking pomógł mi stanąć na nogi. Dzisiaj pomagam innym w ich trudnej sytuacji zdrowotnej, poprzez specyfikę Nordic’a i jego genialne zastosowanie. Fajnie, że jesteś na mojej stronie, może pomogę i Tobie! Na początek zapraszam Cię na bloga, znajdziesz tu ciekawe wpisy. Jeśli chciałbyś otrzymywać wiadomości ode mnie, w tym plany treningowe oraz ćwiczenia i filmy instruktażowe, zapisz się na listę mailingową i koniecznie zalajkuj moją stronę, na fejsie.
Więcej, przeczytasz w zakładce O Mnie.

Bolą Cię plecy?

Regularne i techniczne marsze z kijami odciążają nogi oraz dolny odcinek kręgosłupa. Treningi wzmacniają gorset mięśni głębokich dookoła grzbietu, dzięki czemu budujesz solidny fundament dla swoich pleców. Jednym z największych atutów chodzenia z kijami, jest ich oddziaływanie na mięśnie dna miednicy. Panie mogą się cieszyć piękną pupą i silnymi mięśniami Kegla.

NIE NARZEKAJ, ŻE PRZYBYWA CI CENTYMETRÓW! ZAMIAST SZUKAĆ WYMÓWEK RUSZAJ NA KIJE!

Nie masz motywacji? Chciałbyś trenować z kimś z okolicy? A może chcesz najpierw spróbować sam, ale nie bardzo wiesz jak? Zapisz się na newsletter i łap informacje dotyczące spotkań, wypraw i treningów sportowych z kijami w okolicy Warszawy i Legionowoa.

ŁAP SOCIALE

Dołącz do społeczności Nordic Walking i bądź na bieżąco!

Tak mówią o technicznych marszach z kijami

Nie sądziłem, że to takie skomplikowane. Wow, ale mnie bolą nogi. Czuję, jak popracowały mi ręce. Moje plecy się rozluźniły. Mam świetny nastrój, pozytywnie się zmęczyłam. Maria, zgubiłam 25kg w 4 miesiące! Poznałam świetnych ludzi! Idę w las, zakładam słuchawki i mam swój świat. Mój mózg odpoczywa.

Nordic walking leczy ciało i duszę

Szybkie życie, praca za biurkiem, dużo stresu, brak aktywności fizycznej i czasu na sport. Połącz marsze z drogą do pracy, zabierz kije na spacer z dzieckiem lub psem!

Marsze z kijami to ćwiczenia wzmacniające i nauka rozciągania. Dzięki regularnym treningom poczujesz swoje mięśnie i ciało

Nadwaga, ciąża czy inne schorzenia są wyzwaniem dla naszego kręgosłupa. Nordic Walking wzmacnia plecy niwelując bóle kręgosłupa

Regularne treningi z kijami Nordic Walking pozwolą Ci zachować optymalną kondycję i zdrowie narządu ruchu. Nie czekaj! Łap za kije, zanim ból złapie Ciebie!

POSTAW NA SILNE I ZDROWE PLECY

Chodząc z kijami, poznasz nowe, ciekawe miejsca. Na mojej stronie znajdziesz oznaczone szlaki, ścieżki treningowe

Ćwiczenia i marsz pod okiem Instruktora gwarantują pełne wykorzystanie możliwości, jakie dają kijki Nordic Walking

Na treningach nauczę Cię, jak wykorzystać potencjał kijków Nordic Walking oraz okolicznego terenu, by trening był jeszcze bardziej wydajny

Społeczność kijkomaniaków rośnie! Na pewno znajdziesz osoby do wspólnego marszu. Możesz je poznać, ogłaszając się na mojej grupie. Nie może Cię także zabraknąć na naszych spotkaniach grupowych!

DLA KOGO JEST NORDIC WALKING?

Nie ma takiej grupy osób, która nie skorzystałaby z treningów kijkowych. Nordic Walking jest dla kobiet w ciąży, seniorów, pasjonatów wycieczek pieszych, sportowców, a przede wszystkim dla osób w rekonwalescencji.

Odchudzanie i sport

Techniczne marsze Nordic Walking pomagają uzyskać szczupłą sylwetkę oraz sprawność. Jeśli uprawiasz już jakiś sport, skutecznie wzbogacisz swoje treningi uzupełniając je o dodatkowe ćwiczenia z kijami

Urazy, rekonwalescencja

Nordic Walking jest idealnym rozwiązaniem dla osób cierpiących na różne dolegliwości kręgosłupa, kończyn, a także ludzi po urazach. Marsze wspierają depresję i choroby immunologiczne

Jesteś w ciąży?

Treningi z kijami od pierwszych dni ciąży pomogą utrzymać w prawidłowym stanie mięśnie dna miednicy. Silna Ty - łatwiejszy poród - szybszy połóg i powrót do formy. Nie przestawaj po porodzie, możesz ćwiczysz z maluszkiem w chuście!

Zdrowie i ruch dla Seniora!

Serial Pierwsza Miłość poczeka! Twoje zdrowie niekoniecznie. Zadbaj o siebie w jesieni życia, wzmocnij odporność i zdrowie organizmu. Regularne marsze z kijami podrasują Twoje samopoczucie

100%

Postaw Na Siebie na pełną moc możliwości!

from wpkoithemes

Bądźmy w kontakcie

nordic walking warszawa spotkania nauka chodzenia z kijami treningi nw

TRENINGI NORDIC WALKING WARSZAWA

+48 790 333 794

KONTAKT@NORDICWALKING-WARSZAWA.PL

Socials

Jeśli masz dodatkowe pytania, pozostaję do dyspozycji

DBAJ O BEZPIECZEŃSTWO!

Dobre buty

Odpowiednie buty do Nordic Walking to Twoje bezpieczeństwo. Stabilność, którą zapewnić może jedynie obuwie z terenową podeszwą

picie

Nie myśl, że woda się nie przyda. Na trening obowiązkowo zabierz ze sobą butelkę wody mineralnej, ponieważ będziesz się pocił i musisz uzupełniać płyny.

PRZEKĄSKA

Wbrew pozorom spalone kalorie mogą spowodować osłabienie. Drobna przekąska będzie idealna po treningu, byś spokojnie wróciła do domu.

NAŁADOWANY TELEFON

Zabierz ze sobą w pełni naładowany telefon, byś w razie zagubienia się na szlaku mógł odnaleźć drogę lub wezwać pomoc!