Początki z Nordic Walking Warszawa

Swoją przygodę z Nordic Walking Warszawa najlepiej rozpocząć od nauczenia się poprawnej techniki z Instruktorem. Uwierz na słowo, nie nauczysz się chodzić z kijami z Youtube, nie nauczysz się czytając setki stron. Chodzenie z kijami jest proste ale wymaga kilku ćwiczeń, aby uruchomić Twoje ciało, obręcz barkową, obręcz biodrową i wypracować technikę, która sukcesywnie spełni zakładane przez Walkera cele.

Na początek określ w czym rzecz i jakiego treningu potrzebujesz.  Marsze z kijami na prawdę nie są wyłącznie dla osób starszych. Nordic Walking to prężna i wymagająca dyscyplina sportowa, która wymaga dobrej kondycji – wydolności, siły oraz samokontroli.

Najczęstsze powody dla których ludzie decydują się na chodzenie z kijami:

– ogólna poprawa kondycji organizmu,

– chęć bycia aktywnym – rekreacja ze znajomymi, czy bliskimi z rodziny

– chęć zapewnienia bliskim dawki ruchu (seniorzy)

– uzupełnienie treningu podstawowego – jeśli trenujesz na siłowni, na rowerze, czy jakąkolwiek inną dyscyplinę, Nordic Walking będzie trafnym dodatkiem do treningu w skali tygodnia/miesiąca

– chęć zgubienia nadwagi

– przygotowanie do porodu

– rehabilitacja – układ kostny w przypadku wszelakich skolioz, układ mięśniowy po przebytych urazach

– wykluczenie możliwości biegania – Nordic Walking jest zbliżoną dyscypliną do biegania, jednak w znacznym stopniu odciąża kończyny dolne oraz kręgosłup. Dzięki temu jest idealnym środkiem zastępczym dla osób, które z jakiegoś powodu nie mogą uprawiać biegów lub tego nie lubią, a cenią.

Jeśli któryś z powyższych celów jest zbliżony do Twojego zapraszamy do zapoznania się z REGULAMINEM TRENINGÓW oraz rezerwacji treningu poprzez formularz REZERWACJI TRENINGÓW.

Aby zapisać się na kurs chodzenia z kijami Nordic Walking:

  1. skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy (tutaj znajdziesz Formularz Kontaktowy), bądź zarezerwuj dogodny dla siebie termin (tutaj znajdziesz Formularz Rezerwacji), a my potwierdzimy termin.
  2. zapoznaj się z regulaminem treningów (tutaj znajdziesz Regulamin Treningów) i upewnij, czy nie musisz przesłać nam na adres mailowy na przykład zgody od lekarza na wzięcie udziału w zajęciach
  3.  dokonaj płatności za wybrany trening gotówką przed spotkaniem lub na konto Nordic Walking Warszawa (Deutsche Bank Polska: 60 1910 1048 2944 0483 7280 0001 Maria Tańska SWIFT CODE: DEUTPLPX). Na adres mail otrzymasz potwierdzenie wpłaty, po czym spotkamy się na kijach!

Informacje, które warto wiedzieć przed treningiem:

Nordic Walking nie wymaga innego specjalistycznego sprzętu niż kije. Nie musisz wciąż inwestować w drogi sprzęt wystarczy, że kupisz dopasowane dla siebie kije i możesz zacząć maszerować! Ubierz się wygodnie na sportowo – tak, jak lubisz. Warto też dobrać ubiór do warunków za oknem. Polecamy zabrać ze sobą pas biodrowy z bidonem – na wodę, drobiazgi i klucze. Jeśli nie jesteś pewien/pewna, czy to sport dla Ciebie, kijki możesz wypożyczyć od nas i zobaczyć w czym rzecz. NIE KUPUJ PIERWSZYCH, LEPSZYCH KIJKÓW polecanych przez sprzedawcę w sklepie. Najpierw zadzwoń albo napisz maila, wskażemy Ci dobre marki kijków oraz podpowiemy na co zwrócić uwagę… jak i DOPASUJEMY ODPOWIEDNI ROZMIAR KIJA.