Kurtka do Nordic Walking

Kurtka do Nordic Walking ale jaka? Bardzo często udzielam odpowiedzi mailowych, bądź rozmawiamy na treningach, jakie ubrania do Nordic Walking najlepiej się sprawdzają.

Continue Reading

Treningi Nordic Walking

Zapraszamy na kolejną edycję warsztatów wprowadzających w tajniki chodzenia z kijami Nordic Walking w Warszawie.

Szukasz sposobu na schudnięcie? Żyjesz w stresie, cierpisz na bóle kręgosłupa, a Twoje ciało jest ciągle napięte? Już dawno się nie ruszałeś ale czujesz, że w końcu musisz coś dla siebie zrobić? Pracujesz za biurkiem albo wręcz przeciwnie, pracujesz na stojąco i wysiadają Ci nogi, plecy, kark? Nie masz siły w rękach? Nie lubisz siłowni, fitness, bieganie kojarzy Ci się z torturami, bądź już nie możesz biegać z powodu urazu?

Zapraszamy na zajęcia Nordic Walking. Lekarze i terapeuci polecają Nordic Walking we wielu chorobach. Jeśli odstresowujesz swoje ciało regularnie, minimalizujesz występowanie objawów oraz zapobiegasz procesowi chorobotwórczemu.

Komu polecamy nasze zajęcia Nordic Walking?

Zajęcia polecamy osobom cierpiącym na bóle kręgosłupa, osobom z nadwagą oraz obniżoną odpornością. Treningi będą dostosowane do możliwości uczestników, odnajdą się z nami także kobiety w ciąży i osoby starsze.

Nasze zajęcia pomogą Ci wprowadzić ciało w ruch po zimowym zastoju, kiedy większość z nas odpuszcza sobie aktywność. Zapraszamy nie tylko osoby, które chcą rozpocząć przygodę z kijami ale także tych z Was, którzy z kijami już chodzili. Będziecie mieli okazję zweryfikować swoje umiejętności, przypomnieć sobie aspekty techniczne NW oraz potrenować w miłym towarzystwie. Warsztaty z kijami to super inicjatywa, która pomoże nam wzmocnić się przed wiosną, rozkręcimy swój metabolizm, a treningi będą doskonałym startem dla osób, które planują zgubić kilka zbędnych kilogramów.

Co ze sobą zabrać, jak się ubrać na kije?

Zapraszamy uczestników z własnymi kijami (możemy doradzić jakie kupić), jeśli nie macie własnych można od nas pożyczyć, ubiorem dostosowanym do warunków pogodowych za oknem. Koniecznym wymogiem są buty trekkingowe z odpowiednią podeszwą oraz kurtka wiatrówka, bielizna dostosowana do temperatury. Rękawice i nakrycie głowy.

Staramy się trenować w miejscach, gdzie po treningu możliwe będzie napicie się gorącej herbaty czy kawy. Nie mniej zabierzcie ze sobą coś do picia i batonik, który pomoże przywrócić siłę po skończonych zajęciach – szczególnie w drugiej części tygodnia, po treningach – będzie się działo 😉

Uwaga: jak podczas innych edycji treningów, nie zabieramy ze sobą plecaków, toreb i bagażu tego typu. Dzięki czemu nic nie przeszkadza podczas treningu, plecaki i torby nie spadają na głowę, nie osuwają się z ramion. Akcesoria, jakie sprawdzą się podczas marszu to plecaki do biegania i rowerowe, które mają zapięcia na piersi oraz w pasie + bukłak lub szybka kieszonka z bidonem. Pasy biodrowe z bidonem. Zabieramy ze sobą tylko potrzebne rzeczy, dokumenty, drobne, picie i batonik, aby nie dociążać się nadmiernie i nie męczyć.

Pamiętajcie!

  • rezerwujemy zajęcia na dany turnus
  • ubieramy się odpowiednio
  • zabieramy ze sobą kije, wodę, batonik
  • trenujemy
  • nie przestajemy i trenujemy dalej!
treningi nordic walking warszawa
treningi nordic walking warszawa